Simon Gibbons celebrates his election to the HAE EHA supply chain board by playing an inflatable saxophone.

Point of Rental’s Gibbons Elected to HAE EHA Supply Chain Board

On July 25, Point of Rental’s Managing Director Simon Gibbons, along with several others, was elected to fill a vacancy on Hire Association Europe and Event Hire Association’s six-person HAE EHA Supply Chain board.

“All in all, hire is about partnerships,” said Gibbons. “We’re strongest as a team, and I look forward to working with the HAE EHA board and my network of industry leaders, partners, suppliers, and otherwise excellent people to build a stronger, more insightful hire industry moving forward.”

Here is a run-down of all the delegates and the boards on which they now sit:

HAE Tools, Plant and Equipment Board

• Mark Alexander – KMA Tool Hire and Sales
  • Ann O’Dwyer – Cross Hire
  • Rob Pullen – MHM Plant
  • Mark Pudney – A-Plant

EHA Event Equipment Board

• Amy Gilbert – Site Equip
  • Michelle Goodley – Rosetone Event Furniture
  • Gordon McKay – Live Trakway
  • Michelle Tayton – Eventive Media
  • Gary Wakefield – Capital Barriers and Temporary Fencing

HAE EHA Supply Chain Board

• Rebecca Bryson – BTE Plant Sales
  • Mark Fort – Hilti GB
  • Simon Gibbons – Point of Rental Software
  • Paul Ludlow – Euro Towers
  • Paul Williams – JCB Sales
  • Kate Walshaw – The Preparation Group

For more about HAE EHA and its mission, visit hae.org.uk. To learn more about Point of Rental’s mission to advance the hire industry, visit https://www.point-of-rental.com/point-rental-gets-epic/ or contact us at 800-944-7368.

A propos de Point of Rental Software

Point of Rental fournit des solutions logicielles de gestion de location et d’inventaire qui relient les gens de tous les secteurs de la location et de toutes les fonctions, leur donnant ainsi les outils dont ils ont besoin pour rationaliser leurs opérations et croître de façon stratégique. Depuis plus de 35 ans, Point of Rental est à la pointe de l’innovation dans l’industrie, remportant des dizaines de prix d’innovation et de service pour les logiciels de location. En tant que quadruple Inc. 5000, l’entreprise qui connaît la croissance la plus rapide, dessert des clients dans 80 pays différents à partir de ses bureaux à Dallas, Londres, Melbourne et Johannesburg. Remplissez le formulaire ci-dessous pour découvrir comment une équipe avec plus de 600 ans d’expérience en location sur site peut vous mener là où vous voulez être.

Comment Point of Rental peut-il avoir un impact sur votre entreprise ?
Découvrez-le dès aujourd’hui :