Birds have been used on job sites since the Stone Age, often as alarms.

Rental eSign Now Accepts Paw Print Signatures

Point of Rental Software’s new electronic signature option, Rental eSign, now accommodates not only human signatures, but supports paw prints from animals, both service and otherwise.

“Animals have always played a big role in getting work done, from oxen pulling plows to deliveries via horses. There are even dogs serving in our police and fire departments,” said CEO Wayne Harris. “With that in mind, we felt it was important to allow designated animals to accept responsibility for rentals.”

Both Rental eSign options, eSign Counter and eSign Remote, will accept paw print signatures. The process for capturing a signature remains the same; the signature pad will now just be calibrated to accept animal paw prints.

To find out more about Rental eSign and see how it can make a difference in your business, contact [email protected] or call 1-800-944-7368.

Sobre a Point of Rental Software

A Point of Rental fornece soluções de software de gestão de aluguel e inventário que conectam as pessoas de cada função de locação vertical e de trabalho, capacitando-as com as ferramentas necessárias para agilizar as operações e crescer estrategicamente. Por mais de 35 anos, a Point of Rental tem liderado a inovação da indústria, ganhando dezenas de prêmios de inovação e serviços para software de locação. Como uma Inc. de quatro vezes. 5000 empresas de crescimento mais rápido, a empresa atende clientes em 80 países diferentes a partir de escritórios em Dallas, Londres, Melbourne e Joanesburgo. Preencha o formulário abaixo para descobrir como uma equipe com mais de 600 anos de experiência em locação no local pode levá-lo onde você quer estar.

Como pode o Ponto de Aluguer ter impacto no seu negócio?
Descubra hoje: