Point of Rental introduces Rental eSign

Point of Rental Releases New Solution for E-Signatures

Point of Rental Software has long since been integrated with DocuSign, one of the leading electronic signature services, but has now officially released Rental eSign, an electronic signature service designed specifically for rental processes.

While traditional electronic signature services come with a hefty per-signature fee that quickly adds up in the rental world, Rental eSign requires only a small setup fee and a packaged monthly transaction fee.

“We needed a solution and there’s nobody in the marketplace that provides for a high number of signatures for a decent price,” said CEO Wayne Harris. “So our goal was to come up with a solution that worked for the rental industry.”

This feature solves issues in both the equipment and events industries by ensuring a legally binding contract while avoiding fees with every amended contract.

For pricing and to sign up for this feature, please contact our sales team at [email protected].

Sobre a Point of Rental Software

A Point of Rental fornece soluções de software de gestão de aluguel e inventário que conectam as pessoas de cada função de locação vertical e de trabalho, capacitando-as com as ferramentas necessárias para agilizar as operações e crescer estrategicamente. Por mais de 35 anos, a Point of Rental tem liderado a inovação da indústria, ganhando dezenas de prêmios de inovação e serviços para software de locação. Como uma Inc. de quatro vezes. 5000 empresas de crescimento mais rápido, a empresa atende clientes em 80 países diferentes a partir de escritórios em Dallas, Londres, Melbourne e Joanesburgo. Preencha o formulário abaixo para descobrir como uma equipe com mais de 600 anos de experiência em locação no local pode levá-lo onde você quer estar.

Como pode o Ponto de Aluguer ter impacto no seu negócio?
Descubra hoje: